Το υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε το νέο ωράριο των καταστημάτων και σούπερ μάρκετ το οποίο από σήμερα 1η Φεβρουαρίου είναι σε ισχύ.
Σύμφωνα με το εγχειρίδιο «Γενικοί Κανόνες Λειτουργίας Επιχειρήσεων σε περιοχές επιδημιολογικής επιτήρησης», το προαιρετικό ωράριο λειτουργίας, είναι από τις 07:00 το πρωί έως τις 20:00 το βράδυ. Το ωράριο είναι ως τις 20:00 για Αττική, αλλά για τις «κόκκινες» περιοχές είναι ως τις 17:00.
Αναφορικά με τις περιοχές αυξημένου κινδύνου, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η Αττική, οι καταναλωτές θα μπορούν να εξυπηρετηθούν από τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου με τη μέθοδο «click away», δηλαδή έχοντας καθορίσει ραντεβού και παραλαμβάνοντας τα προϊόντα εκτός των καταστημάτων.
Την ίδια ώρα, για τους κλάδους ένδυσης, υπόδησης και βιβλιοχαρτοπωλείων, θα εφαρμόζεται η μέθοδος «click inside», με τους καταναλωτές να παραλαμβάνουν τα προϊόντα με ραντεβού εντός του καταστήματος.
Το μέτρο των περιορισμών στις μετακινήσεις συνεχίζεται, οπότε οι καταναλωτές θα πρέπει να στέλνουν SMS στο 13033 με την επιλογή 2 «Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ)», ή να μετακινηθούν με το έντυπο-βεβαίωση κίνησης ή με χειρόγραφη βεβαίωση κίνησης.
Ο καταναλωτής οφείλει να διατηρεί το μήνυμα που έχει αποστείλει στο 13033, ώστε να αποδεικνύεται η ώρα αποστολής και έγκρισης της μετακίνησης του.
Η ανακοίνωση του υπουργείου διευκρινίζει πως οι καταναλωτές έχουν προθεσμία δύο ωρών από τη στιγμή που θα λάβουν το μήνυμα έγκρισης της μετακίνησής τους, ώστε να πραγματοποιήσουν τις εμπορικές τους συναλλαγές.
Αναφορικά με τους εσωτερικούς χώρους των καταστημάτων, ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός πελατών είναι ένα (1) άτομο για κάθε 25 τ.μ.
Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός πελατών εντός των εμπορικών κέντρων (malls), εκπτωτικών χωριών και εκπτωτικών καταστημάτων (outlets), είναι ένας (1) πελάτης ανά 25 τ.μ. επιφάνειας κυρίως χώρου.
Κατά τον χρόνο παραμονής στα ταμεία, οι πελάτες θα πρέπει να τηρούν απόσταση δύο (2) μέτρων μεταξύ τους.
from Ειδήσεις https://ift.tt/2MMFJjK
via IFTTT