«Φράκαρε» η παλιά Εθνική Αθηνών - Κορίνθου μετά απο φωτιά σε βυτιοφόρο με υγραέριο

korinthosTv

Έντονο παραμένει το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην παλαιά εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου λόγω της εκτροπής της κυκλοφορίας των οχημάτων που γίνεται στο ρεύμα προς Αθήνα μετά τη φωτιά σε βυτιοφόρο με υγραέριο στην νέα εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου στο 45 χιλιόμετρο.

Όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο του korinthosTv τα οχήματα έχουν δημιουργήσει ουρές λόγω της παράκαλψης που έκαναν από την Εθνική Οδό.

{https://www.youtube.com/watch?v=rYieZn0DzFw}

Νωρίτερα είχε εκδηλωθεί φωτιά σε βυτιοφόρο με γκάζι στην Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου με την τροχαία να προχωρά σε κλείσιμο και των δύο ρευμάτων της Ε.Ο.

Συγκεκριμένα η κυκλοφορία έχει διακοπεί στο ρεύμα προς Κόρινθο από το 42ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού ενώ προς Αθήνα η κυκλοφορία έχει διακοπεί στο 50,5ο χιλιόμετρο.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της πυροσβεστικής η φωτιά στο βυτιοφόρο εκδηλώθηκε στο 45,7 χιλιόμετρο της Νέας Εθνικής οδού Αθηνών- Κορίνθου, στο ρεύμα προς Κόρινθο.

{https://twitter.com/pyrosvestiki/status/1692108788134764982?s=20}

{https://twitter.com/NikoEfst/status/1692120733088886919?s=20}

#ΦΩΤΙΑ #ΒΥΤΙΟΦΟΡΟ #ΕΘΝΙΚΗ_ΟΔΟΣ


from Ειδήσεις τώρα https://ift.tt/qHQGOEj
via IFTTT

from kaliterilamia.gr https://ift.tt/YWEgBhF
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη