Η πρώτη ανάρτηση του 2020 στο ιστολόγιο είχε τίτλο...
"EV - Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: η"μικρή" λεπτομέρεια, που φυσικά θα μάθετε μόνο μετά την απομάκρυνσηαπ' το ταμείο!" και προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον, σκαρφαλώνοντας γρήγορα στην 1η θέση των απαρχής πιο δημοφιλών. Η ηλεκτροκίνηση ίσως είναι το μέλλον, αυτό που βεβαίως αποφάσισαν για μας χωρίς εμάς και γράφοντας εκεί που δεν πιάνει μελάνι την ελεύθερη αγορά και την ελευθερία επιλογής των καταναλωτών. Πολύ σύντομα θα μας υποχρεώνουν να τ’ αγοράσουμε, καθώς η ΕΕ εξελίσσεται γρήγορα σε μια δυστοπική κοινωνία, όπου τα πάντα θα λειτουργούν με ηλεκτρισμό και gps, για να καταγράφεται και η παραμικρή κίνηση των υπηκόων.Ωστόσο, προς το παρόν, οι μπαταρίες είναι το μεγάλο πρόβλημα, κατ' αναλογία των λόγων για τους οποίους τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης επικράτησαν των ηλεκτρικών στα πρώτα βήματα των επιβατικών αυτοκινήτων. Έχω γράψει κατ' επανάληψη πως η τεχνολογία των μπαταριών λιθίου μπορεί να είναι καλή για κινητά τηλέφωνα, υπολογιστές και λοιπές εφαρμογές στα ηλεκτρονικά καλούδια, αλλά τα αυτοκίνητα είναι εντελώς άλλη κατάσταση κι αυτό αποδείχθηκε για ακόμα μια φορά πρόσφατα στη Γερμανία.
Στην πιο πάνω εικόνα βλέπουμε τι συνέβη στο αμαξοστάσιο λεωφορείων δημόσιας συγκοινωνίας στη Στουτγάρδη στις 30/9/2021, όταν ηλεκτρικό λεωφορείο καταστράφηκε από πυρκαϊά κατά τη διάρκεια της φόρτισης. Η φωτιά επεκτάθηκε και προκάλεσε εκτεταμένες ζημιές εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με τη die Welt, (απ' όπου και η εικόνα), καθώς καταστράφηκαν 25 λεωφορεία, περιλαμβανομένων δυο ηλεκτρικών. Έξι άνθρωποι τραυματίστηκαν από την πυρκαγιά, ενώ δύο από αυτούς μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο λόγω εισπνοής καπνού. Μετά το συμβάν η Στουτγάρδη δεν χρησιμοποιεί ηλεκτρικά λεωφορεία.
Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και αναδημοσιεύονται στο MeWe. Από 1/7/2021 πλέον δεν ανεβαίνουν στο Facebook.
Για αναδημοσίευση, πρέπει να φαίνεται υποχρεωτικά ολόκληρο το κείμενο "Πηγή: greeklignite.blogspot.gr", ακόμα κι αν κάνετε αναδημοσίευση από αλλού.
Επίσης, στις αρχές Ιουνίου είχε σημειωθεί φωτιά σε αμαξοστάσιο λεωφορείων στο Ανόβερο. καταστρέφοντας πέντε ηλεκτρικά λεωφορεία, δύο υβριδικά λεωφορεία, ένα λεωφορείο ντίζελ και ένα πούλμαν. Στην πιο πάνω εικόνα το αμαξοστάσιο στο Ανόβερο, όπως το δείχνει η die Welt. Οι φλεγόμενες μπαταρίες στα ηλεκτρικά λεωφορεία αποτελούσαν ιδιαίτερη πρόκληση για την πυροσβεστική, καθώς εξέπεμπαν μεγάλη ποσότητα θερμότητας. Στη συνέχεια, τα ηλεκτρονικά λεωφορεία αποσύρθηκαν από την υπηρεσία. Ενδεχομένως θα χρησιμοποιηθούν ξανά από την 1η Νοεμβρίου.
Κατόπιν του τρίτου συμβάντος, της Στουτγάρδης, η δημοτική επιχείρηση συγκοινωνιών του Μονάχου απέσυρε απ' την κυκλοφορία οκτώ παρόμοια λεωφορεία, έως ότου αποσαφηνιστεί τι πραγματικά συνέβη στη Στουτγάρδη. Ωστόσο οι υψηλές θερμοκρασίες, που αναπτύσσονται απ' τις εκρήξεις των μπαταριών, καταστρέφουν τα πάντα και καθιστούν πρακτικά αδύνατη τη διακρίβωση των αιτίων.
Δεν είναι πάντως "υψηλή επιστήμη", το είχα γράψει άλλωστε το Μάρτιο 2020: οι όμορφες μπαταρίες λιθίου, όμορφα καίγονταικαι, κατόπιν αυτού, και τα όμορφα ηλεκτρικά λεωφορεία, όμορφα αποσύρονται! Είναι πλέον αποδεδειγμένο στην πράξη πως οι μπαταρίες λιθίου σε αρκετές περιπτώσεις έχουν αποδειχθεί ασταθείς: η Samsung είχε αναγκαστεί το 2016 ν' αποσύρει το νέο της μοντέλο κινητού τηλεφώνου Galaxy Note 7 μετά από εκρήξεις σε μπαταρίες, επιβατικά αυτοκίνητα έχουν καταστραφεί από ανάφλεξη μπαταριών, ενώ φέτος ακόμα και στη μεγάλη μπαταρία της Tesla στην Αυστραλία εκδηλώθηκε πυρκαγιά.
Υπόψη πως οι πυρκαγιές από μπαταρίες δεν στέλνουν στην ατμόσφαιρα κολόνια, αλλά τοξικές ουσίες και είναι ξεκάθαρα εγκληματική η πρόθεση να στηθούν μπαταρίες αποθήκευσης δίπλα σε κατοικημένες περιοχές, όπως π.χ. ελαφρά τη καρδία η ΡΑΕ έχει ήδη εγκρίνει σε χωράφια γύρω απ' τον ΑΗΣ Καρδιάς, σε χωράφια που απαλλοτριώθηκαν για ανάπτυξη λιγνιτωρυχείου και δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν γι' αυτό το σκοπό. Σε περίπτωση πυρκαγιάς, απ' όπου και να φυσάει και προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, ο άνεμος θα σπρώξει τις τοξικές εκπομπές σε κατοικημένες περιοχές: είτε προς χωριά άνω των 1000 κατοίκων είτε και προς τις πόλεις Κοζάνη ή Πτολεμαΐδα. Άλλη μια λαμπρή αντεθνική προσφορά της ΡΑΕ, μιας δήθεν "Ανεξάρτητης" Αρχής, που έχει τεράστιες ευθύνες για την κατάντια του συστήματος ηλεκτροδότησης της χώρας και για τους εξωφρενικά υψηλούς λογαριασμούς ρεύματος.
from PRESS-GR https://ift.tt/3nTyQf3
via IFTTT